Politica de retur

Returul produselor se supune Ordonantei de urgenta Nr. 34 din 04.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Consumatorul este obligat sa anunte vanzatorul asupra intentiei sale de a returna partial sau total bunurile si/sau serviciile cumparate si sa le returneze in termen de 14 zile calendaristice de la momentul in care a intrat in posesia lor. Notificarea se va face prin intermediul formularului de retur, publicat pe site-ul vanzatorului sau in scris, pe adresa de e-mail contact@chakrashop.ro. Nu vor fi luate in considerare notificarile facute telefonic sau prin sms/whats app.

Notificarea de returnare trebuie sa contina: datele clientului(nume si prenume, adresa e-mail, numar telefon), datele comenzii(numarul comenzii, bunul/bunurile ce se vor returna, cantitatea) si modalitatea de solutionare(restituirea contravalorii, inlocuirea cu alt bun, inlocuirea cu alta culoare/marime).

Clientul/cumparatorul trebuie sa ambaleze corespunzator bunurile pe care le returneaza si sa le expedieze pe cheltuiala sa, catre vanzator. Cheltuielile suportate de catre client/cumparator, la returnarea bunului si/sau serviciului, pot fi mai mari decat taxa de expediere/livrare platita la cumpararea bunului si/sau serviciului si depinde de tariful perceput de catre firma de curierat. Daca clientul/cumparatorul doreste inlocuirea bunului cu alt bun sau alta culoare/marime, atunci va avea de achitat si taxa de transport pentru coletul trimis la schimb de catre magazin.

Returnarea bunurilor si/sau servicilor de catre cumparator, se va face doar prin intermediul firmelor de curierat, la adresa mentionata de catre vanzator.

Coletul trimis de catre client/cumparator nu va fi receptionat de catre magazin daca clientul/cumparatorul nu a achitat taxa de transport la curier si se va intoarce catre client/cumparator pe cheltuiala acestuia.

Coletul trimis de catre client/cumparator cu valoare ramburs nu va fi receptionat de catre magazin deoarece continutul coletului trebuie verificat si evaluat de catre magazin inainte de a se stabili valoarea ce se va restitui clientului/cumparatorului.

Daca bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (accesorii lipsa, bunul este deteriorat/murdar/utilizat), magazinul isi rezerva dreptul de a nu restitui integral valoarea bunului returnat, pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si unul utilizat, ce va fi vandut cu reducere, fiind considerat bun resigilat sau, dupa caz, de a refuza restituirea sumei, situatie in care clientul/cumparatorul, pe cheltuiala sa, isi va recupera bunul/serviciul pentru care s-a refuzat restituirea banilor. Diminuarea sumei restituite este cuprinsa intre 10% – 50% din valoarea initiala a bunului, in functie de gradul de degradare constatat la verificarea bunului returnat.

Perioada maxima de restituire a contravalorii bunului returnat este de sapte zile calendaristice incepand din momentul in care bunul returnat a fost receptionat de catre magazin. Restituirea contravalorii bunului returnat se va face in contul bancar al clientului/cumparatorului, mentionat de catre acesta in notificarea/formularul de retur si doar dupa ce bunul returnat a fost verificat de catre vanzator si s-a stabilit daca se restituie suma integrala sau se aplica o diminuare a valorii bunului returnat, in functie de starea in care a fost returnat bunul de catre client/cumparator.

Nu beneficiaza de drept de retur:

– bunurile si/sau serviciile personalizate dupa specificatiile clientului/cumparatorului;

– bunurile rupte, patate, murdare si/sau spalate/curatate de catre client/cumparator;

– bunurile si/sau serviciile asupra carora s-au facut interventii/modificari neautorizate;

– bunurile si/sau servicile pentru care solicitarea de returnare si/sau returnarea se face dupa termenul legal de 14 zile calendaristice din momentul in care bunurile si/sau servicile au fost receptionate de catre client/cumparator.